قوانين المنتدى   التسجيل فى منتديات بيتنا البحث المتقدم التقويم الأسئلة الشائعة جديد المواضيع
        

 
أهلا وسهلا بك إلى منتدى بيتنا.
مراحب بزوار منتدى بيتنا الكرام ، يمكنكم التسجيل معنا للتعرف على الصحبة الطيبة والبسمة والمعلومة الصادقة وافضل الأوقات على منتديات بيتنا ، ويمكنكم التعرف على كيفية استخدام المنتدى بزيارة صفحة شروحات المنتدى والتعليمات .
اجعلنا الرئيسية اضفنا في مفضلتك إسترجاع كلمة المرور طلب كود تفعيل العضوية تفعيل العضوية
 

 
العودة   منتدى بيتنا > منتديات بيتنا > ركن النقاش العام
 


ركن النقاش العام المواضيع العامة والمعلومات الطبيه والسياحية والمسابقات والعجائب والغرائب والمرح والموضة والتعليم والأسرة والطفل والمطبخ



فيديو عشوائي
الثلاجة طريقة تنظيف الثلاجة
الثلاجة طريقة تنظيف الثلاجة
فيلم  بوحه كامل
فيلم بوحه كامل
قتل عثمان يرد على الرافضة في الولاية  : الشيخ زيد البحري
قتل عثمان يرد على الرافضة في الولاية : الشيخ زيد البحري
كيف رد شوبير على محمد جمال او جيمى هود بعد احراجه على الهواء
كيف رد شوبير على محمد جمال او جيمى هود بعد احراجه على الهواء
مسلسل عصام والمصباح
مسلسل عصام والمصباح

إضافة رد   LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع

  #1  
قديم 25-03-2012, 04:28 PM
الصورة الرمزية the end
the end the end غير متواجد حالياً
عضو شرف
 
تاريخ التسجيل: 10-05-2009
المشاركات: 3,100
الجنس : أنثى

المزاج
متحمس

 
الستات ودماغهم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عندنا يابنات وياستات مثل مصرى تمام تبصى تلاقى كل واحدة ترزقعة فى وش جوزها أو من وراة حتى
(برا وجوة فرشتلك وأنت مايل وإية يعدلك)
شوفتوا الدرر إلى الستات بتقولها حكم ومواعظ لالالالالاطبعا بتتريق
لو جيتى بقة تشوفى الحاجة دى فرشت إية تلاقى من وجهة نظرها أنها عملت إلى مايتعملش لا يا حبيبتى شوفى جوزك اية الى هوة مهتم بية وافرشية مش الى انتى شايفاة صح
ياعنى مثلا الصبح بتقومى قبل جوزك تغسلى وشك من النوم وأسنانك عشان الريحة بردة واحدة ذكية هتقولى ومال بوقى بالموضوع هقولها خليكى نايمة أحسن كمان لما دخلتى الحمام شديتى السيفون وراكى هتقولوا عليا مقرفة طبعا بس بجد دا إلى بيحصل والراجل يجى يدخل وراكى يتسطل ويطظبط وتخلية ياكل ويشرب على الريحة هههههه
بجد ياستات خليكى ست نظيفة فى كل حاجة عشان حجات صغيرة من وجهة نظرنا بس كبيرة اوى عند الراجل النظافة دى شىء مهم
كمان تحضرى فطار لجوزك الغلبان دة فطار خفيف مش يكبس على نفسة على الصبح زى كوباية حليب أو عصير أو ثمرة فاكهة كدة ياعنى وتدخلى تصحية بقة للشغل طبعا مش تعمليلة فرح على الصبح والناس كلها تعرف انك بتصحية لا براحة كدا قوم ياحبيبى عشان الشغل ياقلبى ياعقلى هتتاخر كدا ياعنى مش تشدية من هدومة ماتقوم ياض انت كل يوم تزهقنى كدا مش كفاية عليا قرف عيالك وتيييييييييييييت لحد مايقوم بس عشان يطفش من وشك
دا بدل ماتحطى برفيوم وتروحى تقعدى جنبة على السرير وتلعبى فى شعرة وخدة وبرحتك ياعنى وتقوليلة قوم ياحبيبى كل دة نوم ولو ماصحاش أتقولولة هتقوم ولا أقعد فوقك وحبة دلع كدا هتشوفى هيعمل اية
ولما يقوم يلاقى هدومة جاهزة ومكويو ومتستفة مش يلاقى كل حاجة فى درج والشراب مقطوع ولو نطق تقوليلة ماتجيبهم بنفسك هوة أنا الشغالة الى جابتهالك طنط وتندمى الراجل انة اتكلم اصلا
ووهوة نازل الشغل تقوليلة تروح وترجع بالسلامة ياقلبى مش تتاخر علينا هتوحشنا وحبة كلام حلو كدا مش تقوليلة ماتنساش وانت جاى تجيب ...................... وتزهقية وترزعى الباب فى وشة هههههههههههه

ربنا يهدينا كلنا ويسعد الجميع وياريت الستات بقة تبطل تقول المثل دة عشان هية مابتعملش الحاجات دى وهية مابتفرش حاجة لابرة ولا جوة



توقيع the end
رد مع اقتباس
 
 
إضافة رد

الكلمات الوصفية
الستات, ودماغهم

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

الساعة فى منتدى بيتنا 08:28 PM بتوقيت مكة المكرمة
SEO by vBSEO 3.6.1 ©2011, Crawlability, Inc.